חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

ריכוזית קולג' לסטודנטים ולמבוגרים

 

מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלה 

סטודנטים ומבוגרים שחיפשו זמן רב להשתמש בתוסף תזונה עם רכיבים מהטבע,
לתקופת הלימודים והבחינות או לתקופות עמוסות בעבודה, 

מוזמנים לנסות את ריכוזית קולג' - 

תוסף תזונה מצמחים לסטודנטים ולאנשים שרוצים להישאר בפוקוס בעבודה. 

 

 
ריכוזית קולג' , בדומה לריכוזית  H, מכילה את פורמולת צמחי המרפא הסיניים שנבדקה במחקר קליני בבית החולים תל השומר
והוכיחה יעילות בשיפור מובהק במבחן טובה TOVA אצל הילדים הנבדקים שסבלו מהפרעות קשב וריכוז.
הפורמולה מכילה בין היתר גם את צמח האשווגנדה הידוע בספרות שמשפר את רמת האנרגיה ומוריד את רמת הסטרס.

המוצר מוצע בסירופ קל לשימוש. יש לקחת כפית כל יום, בוקר ואחה"צ בתוך חצי כוס מיץ (מיץ: ענבים או פטל).
 
את ריכוזית קולג' ניתן להשיג בסופר פארם, בתי המרקחת והטבע  

                          

 

טיפים לזמן הלימודים

תקופת הלימודים היא תקופה לחוצה ועמוסה של הרצאות צפופות, מסות של חומר שיש לעכל ולדחוס, להפנים ולהבין בבת אחת חומר חדש ולהתמודד עם עבודות ומבחנים. שעות ארוכות בספרייה, עבודות, סמינרים, מבחנים-

עבור סטודנטים סטודנטשעובדים במקביל ללימודים העומס הוא כפול.

 

רבים מהסטודנטים מתקשים להתמיד ולהצליח בשל העומס הרב שמתנקז לתקופה צפופה וכן מהסחות דעת  כמו חבר'ה, דייטים, עבודה וג'אגלינג אינסופי בין מטלות לענייני היום-יום לבין הציפייה והרצון להצליח, לסיים את השנה, לסיים את התואר, למצוא עבודה וכו'. 

  

לפניכם מספר טיפים  שיסייעו לכם לעבור את תקופת הלימודים בשלום:


ניהול לוח זמנים – חשוב מאוד לחלק את חומרי הלימוד על פני שבוע שלם או מספר ימים ולא לדחוס יום אחד שכולו למידה אינטנסיבית. עברו על החומר למבחן, החליטו לפי ראשי פרקים מה תלמדו כל יום והקדישו את היומיים שלפני המבחן לחזרה כללית על החומר. סכמו בראשי פרקים ובמילות מפתח את החומר כך שלזיכרון שלכם יהיה תלוי באסוציאציות חשובות שיזכירו לכם את החומר במלואו.


בלי הסחות – כשאתם לומדים, חשוב שתיצרו סביבת לימוד רגועה, רחוק מהטלוויזיה, חלון סגור (במידה ויש רעש בחוץ). תוכלו למצוא פינה שלווה בספרייה ואפילו בבית קפה, הצטיידו באוזניות מנטרלות רעש במידה ויש רעשים בבית או בבית הקפה. נסו להתרכז בלימודים ולא באווירה או בסלולרי (שימו אותו על שקט).


שגרת יום מאוזנת – חשוב מאוד שתשמרו על תזונה נכונה בעת תקופת הבחינות, ארוחת בוקר עשירה בסיבים, מינרלים, פירות, ירקות בין הארחות, הקפידו לשתות הרבה ונסו ללכת לישון מוקדם ככל האפשר כדי לאגור כוחות למבחן. מומלץ לאפשר למוח להירגע לפני הבחינה, לפחות 8-9 שעות שינה בלילה.

    

עבודה גמישה - מומלץ לבחור עבודה במשמרות כדי שתוכלו לנתב בהצלחה בין הלימודים והעבודה. כדאי למצוא עבודה שקשורה לתחום הלימוד, כדי שתוכלו לשאוב מקורות מידע גם במהלך העבודה וגם שתוכלו להשתמש בחומר התיאורטי וליישם אותו בעת העבודה.

 

צור קשרדלג על צור קשר

צור קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד